AMARAN!!

blog ini tidak sesuai dibaca oleh pelajar2 sekolah. Ini kerana penggunaan ejaan dan tatabahasa di dalam blog ini telah dikompomkan oleh aku sebanyak 100% menyeleweng dari apa yang telah di ajar para guru di sekolah2 seluruh Malaysia.

Monday, September 7, 2009

sifat2 seekor babi


ada seorang ilmuwan bertanya kepada ulama :
Haramnya haiwan babi bagi umat muslim adalah disebabkan kerana banyaknya parasit dan kotoran dalam haiwan ini. Dengan semakin canggihnya ilmu kedoktoran, bukankah mungkin nantinya haiwan babi dapat dibersihkan dari virus dan parasit yg mematikan ini? Apakah nantinya haiwan babi yg bersih ini akan menjadi halal ?

Ulama menjawab:
Haramnya babi bukan kerana hal itu saja. Tetapi ada sifat babi yg sangat diharamkan untuk umat Islam mengikutinya.

Ilmuwan: Apakah itu?

Ulama menjawab :
Cuba anda buat 2 kandang. Satu kandang anda isi dgn 2 ekor ayam jantan dan 1 ekor ayam betina . Dan..,Satu kandang lagi anda isi dengan 2 ekor babi jantan dan 1 ekor babi betina.

Soalannya ! Apakah yang akan terjadi pada masing2nya dikandang tersebut? dapatkah anda menekanya?

Ilmuwan: Tidak.

Ulama menjawab :

Mari kita lihat sekarang. Pada kandang pertama dimana ada 2 ekor ayam jantan dan 1 ekor ayam betina . Yang terjadi adalah 2 ekor ayam jantan tersebut berkelahi dahulu untuk merebut 1 ekor ayam betina, dan disitu ada yg menang dan kalah. Dan itu adalah sesuai dgn kudrat & fitrah manusia yg diciptakan.

Ilmuwan: Di kandang babi ?

Ulama menjawab : Ini yg menarik. Di kandang ini, 2 ekor babi jantan itu tidak berkelahi untuk berebut babi betina tersebut malahan menyetubuhinya secara beramai2 babi betina tersebut dan juga terjadi hubungan homoseksual antara kedua2 ekor babi jantan tersebut setelah selesai dgn si betina.

Hal inilah yg jelas bertentangan dengan fitrah umat manusia. Bila umat Islam terikut memakan babi maka ditakuti umat Islam akan mempunyai sifat dan kerekter serupa seperti babi ini

Maka kepada mereka-mereka yang gemar melakukan hubungan seks secara beramai-ramai sebagaimana yg dapat dilihat di internet ini, sesungguhnya perbuatan itu memang menyerupai sifat babi. Adakah anda kagum dengan babi ?

1 pengomen:

keyboardcabuk said...
This comment has been removed by a blog administrator.