AMARAN!!

blog ini tidak sesuai dibaca oleh pelajar2 sekolah. Ini kerana penggunaan ejaan dan tatabahasa di dalam blog ini telah dikompomkan oleh aku sebanyak 100% menyeleweng dari apa yang telah di ajar para guru di sekolah2 seluruh Malaysia.

Tuesday, December 22, 2009

kawan aku yang metal

bangi 2007

acap memang seorang yang brutal..mngikut kata acap,budak mlaka memang dari awal kelahiran telah disuntik semngat jebat dan taming sari ..jadi jiwa brutal lagi metal memang tertanam sejak azali didalm jiwa anak2 jati melaka...kalu engkorang keras kepala claim acap ni mat jiwang,memang engkorang nak mintak penerajang..mana ada kat pc lagu2 q-face..kalu ada pun hanya lagu2 metal..korang sebut je band metal apa..semua ada...race against the machine,metallica,black sabbath,led zappelin dah mcm menjadi zikir harian..engkorang jangan la suka2 hati nak mintak lagu wali band,sheila on 7 atau terklik lagu boboy..memang hamun la korang dapat..bg aku,semetal2 acap,dia dianugerahi wajah yang agak kacak..memang jika berjalan bersama acap aku terperasan para gadis akan memandang si acap dengan pandangan penuh ghairah dan selalunya di ikuti dengan titisan air liur kekaguman..tapi acap bukan seorang yang suka bercinta atau mmpunyai hubungan kapel2..dia mngatakan bahawa dia seorang lone ranger sejati..apa kejadah mat metal main awek,jatuh la standard....agak pantang di gelar jambu,kalu engkorang berasa kepala engkorang mampu menahan sekehan yang maha dasyat,engkorang dipersilakan la untuk menyebut acap jambu..apa pun bagi aku acap adalah seorang kawan yang memang bernama kawan..agak sukar sebenarnya untuk mencari kawan yang apabila susah,dia sendiri akan turut sama merasai susah..ko memang bes la weh..

nota jari
semakin lama semakin aku berasa keliru,samaada acap adalah seorang metal sejati atau tidak,kerana aku pernah mendengar lagu meraung dari kumpulan new boyz dipasang kuat diselangi dengan nyanyian sumbang dari tuan empunya pc,dan yang mmbuatkan aku bertambah pening,ada ke mat metal sejati layan sembilu kasih dan mnjadikan hero cerita tersebut sebagai idola..agak2 korang metal ke si acap ni..aku bersedia di lahabaukan..:p


2 pengomen:

nzira said...

huhu..
metal2 pon jiwa lembut beb..
cuma tak tunjuk je..

Admin said...

XPDC pun metal gak...tapi nyanyi lagu CINTA..
dalam hati acap ada taman.heh..