AMARAN!!

blog ini tidak sesuai dibaca oleh pelajar2 sekolah. Ini kerana penggunaan ejaan dan tatabahasa di dalam blog ini telah dikompomkan oleh aku sebanyak 100% menyeleweng dari apa yang telah di ajar para guru di sekolah2 seluruh Malaysia.

Thursday, October 1, 2009

sms ngan cik ida

rabu 23/09/2009 - 4 syawal 1430

aku: weh aku dah benti isap rokok

cik ida:ye ke,bukan ko dah cakap mcm ni beratus kali ke

aku: ko x caye sudah,aku akn buktikan..arini dah sehari tau aku benti

cik ida: ko baru sehari nak kecoh,kalu setaun aku blenje ko makan kat mcd seminggu

aku:ok,aku xheran ngan mcd la..aku nak ko turunkan hantaran kawen jadi rm5 ribu

cik ida:kita tgok lah mcm mana

selasa 29/9/2009 - 10 syawal 1430

cik ida: ko kompem ke berenti merokok ni

aku: tadi aku terbeli la rokok

cik ida:uish, xsampai seminggu

aku:aku xsengaja la

cik ida:ko memang hangat2 tahi ayam, hantaran naik lagi 5 ribu

aku terus tido......






1 pengomen:

niSah said...

sengal lagik~hahahahha